3. mars 2010

Underholdning på morgenen



Om morgenen liker prinsessa å sitte/ligge i senga vår og se på film via YouTube på iPhonen min. AwiMbaWe-sangen (the lione sleeps tonight) er en av favorittene. Vanskelig å embedde denne filmen, så en lengre versjon finner du her. Flere favoritter:





Jeg så forresten en dokumentar om "The lion sleeps tonight" for noen år siden. Den var om rettighetene til sangen, og hvordan Disney har tatt seg til rette. Tror jeg. Noen som har sett den?

post signature

2 kommentarer:

  1. He he he, så herlig!!
    =)
    M

    SvarSlett
  2. Eg også har nokre av desse på ipoden min, og så har eg lagt inn ein masse div klipp fra andre youtube filmer inn på jentenes ipod nano.

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)