9. februar 2010

Ut på tuuur


I dag har jeg fått nyte en av fordelene med å være lærer. Skitur!

Jeg har ikke gått på ski på to år, så da var det mye å finne frem fra flyttelasset. Vi har selvfølgelig ikke tømt alle esker enda, det går sakte men sikkert fremover.

Oppi det hele klarte jeg selvfølgelig å glemme å ta med kamera. Telefonen hadde nok strøm til ett bilde, og det var kanskje like greit, ettersom det var -13 og kaldt å ta av vottene. Bedre lykke neste gang!

Er det flere som har nytt finværet i dag?

Vigdis

- Postet via BlogPress med min iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, heldige du som får være ute i goværet :)
    Ang jakken så er det nok ikke ett kreativt påfunn fra meg, desverre, men arvegods fra ett søskenbarn.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  2. Sånne dager er det dilig å være lærer ja! Flott bilde. Håper du får flere sånne fine dager ute med elevene!

    Klem!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)