9. juli 2009

Mmmocha


Når prinsessa er i gang med sin første lur for dagen, spiser jeg frokost, leser avisen og noen av bloggene jeg følger. Ofte tar jeg en kopp te etter frokost, og av og til en kopp kaffe. "Ren" kaffe drikker jeg ikke, så det går i Nescafé sine varianter. Vi har en jalla kaffemaskin i en eske i kjelleren, med den ble ikke pakket opp sist vi flyttet. I forrige leilighet stod den på benken i 2,5 år, og var kanskje i bruk tre ganger.... Derfor posekaffe.

For et par dager siden oppdaget jeg at iskaffen deres var tilbake i butikken. Den har jeg faktisk ventet på en stund... Og på hylla under stod en nyhet; Double Choca Mocha. Sjokoman som jeg er, måtte den jo testes. Det gjorde jeg etter frokost i går. Og etter frokost i dag. Den var kjempegod! Bedre enn Café au Chocolat, for de som kjenner til den... Anbefales, og et godt men mektig alternativ til chai.

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

post signature

3 kommentarer:

  1. hm....spennande med iskaffe.
    Eg har nettopp tatt meg en kopp med min favoritt kaffe latte :)
    Ha en strålande dag og kos deg :)
    Eg er fortsatt på ferie.
    HAr ikkje blogga nytt ennå...men nye bilder i dagbokbloggen... Ha en fin dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Aa saa digg! Mmmmm, jeg ogsaa ELSKER sjokolade...! Selv drikker jeg akkurat naa Nescafé Cappuccino! Den gjör ogsaa susen for en trött mama her paa morgenkvisten! Naa som A ogsaa sover nytter jeg anledningen til aa gaa paa bloggsafari! Min yndlingsaktivitet om dagen;)
    Store klemmen fra meg!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)