9. oktober 2010

Trekning i morgen

 
 I morgen trekker jeg høstgavene. Du kan vinne en pute som dette (uten striper, evt. med et valgfritt bilde fra bloggen min) eller et smykkesett fra Mine kjære by Merika:

Av praktiske årsaker flytter jeg trekningen fra kl 10 til kl 22 i morgen. Legg igjen en kommentar under dette innlegget (eller klikk på bildet oppe til høyre) for å delta.

Her er det høstvær, med andre ord kan jeg være inne og kose meg uten dårlig samvittighet. Så langt har helgen gått til et syprosjekt som jeg ikke kan vise frem enda. Nå skal jeg slappe av med en kopp Pukka Harmonise og det nyeste Bolig Pluss-bladet. Gleder meg.

Håper du også har en fin lørdag!

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Så spennende! Kjempefine premier :)
    Kos deg masse på en lørdagskveld!

    Høst-klem fra
    Kjersti

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)