10. oktober 2010

Er du en av de heldige?

Da har jeg, ved hjelp av Random number generator, trukket tre høstgavevinnere. Mange ville være med, og det er jeg glad for. Aller helst skulle jeg sendt en høstgave til hver og en av dere som følger med på bloggen min. Men det går naturlig nok ikke an. De heldige denne gangen er:

Kjersti som har den koselige bloggen Husmordronninga, vant hovedhøstgaven, et putetrekk med mer. Hun er superkreativ og både lager og pusser opp ting. En av mine favoritter er denne tavla.

Myntebo har også en fin blogg, og hun er flink til å strikke. Noe jeg skulle ønske at jeg også var når jeg ser hva hun tryller frem med strikkepinnene. Hun vant smykkesettet fra Mine kjære by Merika.

Facebook-hjertet gikk til Tove Irene Arntzen.

Send adressene deres til vigdisalbum@gmail.com, så kommer gavene i posten. Ønsker alle en fin uke!

Se bilder av gavene her.

Vigdis ♥

.

5 kommentarer:

  1. Helledussen... Vant eg?? (må sette kryss i taket...) hihi..

    SvarSlett
  2. Hopp og sprett :)
    Grttis til vinner'n

    sv: Bare sånn at du vet det sender jeg varer i hele Norge*knis*
    Sånn i tillfelle om noen av tingene jeg selger gav deg hjerte-bank*ler*

    Kose deg på denne mandagen :)

    SvarSlett
  3. grattis til heldige vinnere :D

    SvarSlett
  4. Prøver igjen.....her blir det bare error når jeg prøver å publisere kommentaren :(

    Hei Vigdis :)
    Grattis til de heldige vinnerne!
    Så koselig at du likte ideen min med å ha tennbriketter i et melkespann. Veldig hyggelig med slike fine tilbakemeldinger :)
    Håper du finner deg et spann snart,for nå er ihvertfall fyrings-sesongen i full gang her på Mo :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)