22. oktober 2010

Miniloppe og god helg

Dette søte lille bordet fant jeg i Sverige i sommer. Ved et rødt lite hus stod en mann i porten og solgte gamle ting. Dette bordet falt jeg pladask for, og måtte bare ha det. Selv om jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med det.

Lykta er fra Nordal, og ble kjøpt i på Karisma i Bodø for en uke siden. Synes den også var så søt! Rosene er juks og fanteri (mao ikke levende). De fant jeg på Kremmerhuset.

Har du noen spennende planer i helga?
Håper iallefall den blir finfin...

Vigdis ♥

.

7 kommentarer:

  1. Det ble et kjempeflott "stilleben".

    SvarSlett
  2. Det bordet var aldeles nydelige, skjønner godt at du falt for det.

    Her blir det avslapningshelg og venninnekos i helga, herlig!

    Ha en flott helg du også!

    SvarSlett
  3. Fantastisk sjarmerende bord. Ble veldig koselig med lykt på! :)
    God helg til deg også!!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Så fint det var!
    Ønsker deg en fin helg :)

    Klem Christine

    SvarSlett
  5. Syns fargen e så fin på bordet! Enda finere på ordentlig enn på bildet :)

    Blei dårlig me julegavehandling i stad, men fikk plutselig levert en haug me julegavemateriell på døra i sta. hurra!

    Det blir ei rolig helg her hjemme me hele gjengen på plass <3

    God helg til dåkker!

    SvarSlett
  6. Det ble så fint oppå 'kommoden' i stua dåkkers. Sku gjærne hatt en sånn sjøl ;)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)