25. mars 2012

Steinene skal være ute!

Her om dagen stod treåringen ved salongbordet og mumlet noe. Jeg tror ikke egentlig at hun sa det til meg, og heller ikke til pappan, som satt i den andre sofan.
"Steinene skal være ute. Steinene skal være ute. Steinene skal være ute." Hrmpf. Men hun godtok forklaringen, og steinene er fortsatt inne. På bordet. Noe de forøvrig har vært flere ganger de siste årene.

Verdens tøffeste påskekylling lagde hun for to år siden. Jeg gleder meg fortsatt til å se hva hun har laget i nybarnehagen i år.

Vigdis

.

2 kommentarer:

  1. he he... hærlig. Nydelig kylling foresten.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. God morgen Vigdis. Jeg er ikke sikker på om d er en aldersgrense, men de må nå opp til skjermen der bilde skal tas og kunne sitte i ro og se rett fram. Tror jeg vil anbefale deg å ta med bilde. Vi tok bilde av Amalie på politistasjonen når ho va tre, men da fikk vi kun lov siden d var så stille og rolig akkurat da. Lykke til i alle fall :-)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)