23. november 2010

Jeg tyvstarter litt...



Julegata i byen begynner å ta form, hver dag når jeg kjører hjem fra jobb har det kommet på plass mer lys. Jeg kjenner at julefølelsen nærmer seg, og til helga går startskuddet for min del. Venter med jule-/adventspynt og julemusikk til da. Fredag skal julegardinene opp, lørdag skal vi på julemarked, og resten av helga satser jeg på juleverksted, med både symaskin og papir og lim. Gleder meg!

Her på bloggen tillater jeg meg å tyvstarte litt. For å si at "It's beginning to look a lot like christmas" er jo bare en konstatering, ikke sant?
Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Hærlig! :)
    Nu bynne æ også å skjønne at det snart e jul!

    Julemarked? kor hen? :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)