22. september 2010

Tusen takk


Tusen takk for kommentarene flere av dere skrev til innlegget om Prinsessa og halve kongeriket. Det var godt å endelig få satt ord på noe jeg har hatt lyst til å skrive lenge, og godt å se at de fleste har et bevisst forhold til hva som publiseres på nett.

Dette ble en hektisk uke, med lite tid til bloggingen. Men jeg kommer sterkere tilbake.

Er det forresten flere som skal på damenes aften på Bohus? Gleder meg! Byggmakker har også damenes aften, men da er jeg borte. Også arrangerer Christine/Hvit stil/Celines hus bloggtreff i Narvik 13. oktober. Har veldig lyst til å få det siste med meg, men det kan bli vanskelig å få til.

Nå er det kveld og god natt her i huset. Som pendler starter dagen tiiidlig.

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Veldig bra og gjennomtenkt innlegg der der om nettvett. Selv har jeg ikke barn, men det er helt klart noe jeg må tenke på når den tid kommer.

    Etterhvert som bloggen min har vokst seg større er det veldig mange her i byen som refererer til den, også veldig mange som jeg ikke visste leste den. Derfor har det blitt mer og mer viktig for meg å tenke over hva og hvem jeg legger ut bilder og tekst av.

    Jeg synes man skal være personlig, det gjør at bloggen blir mer spennende og kanskje stikker seg litt ut :) Men privat synes jeg ikke man trenger å være, i allefall skal man være veldig bevisst på HVA man er privat på. Spennende tema apsolutt:)

    Koselig at du vil være med på min give away :) Lykke til! Jeg får slenge meg på din når den kommer :)

    Ha en herlig helg :)
    Klem Karina

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)