16. november 2011

Et lilla kort

Jeg tenkte det kan passe med et lilla kort, ettersom advent er rett rundt hjørnet. Dette er fra i sommer, og jeg trodde faktisk jeg hadde klart å slette bildene fra kameraet etter at jeg hadde gitt kortet i gave til ei som hadde bursdag.

Og nå dukket det opp, i helt feil mappe på pcen. Sånn kan det gå. Dette designarket (Ingrid) fra Papirdesign har jeg brukt flere ganger, men synes det er så fint!

Jeg er snart klar til å starte på julekortene. Har bare et babykort igjen, så har jeg fått laget det som ikke har med jul å gjøre og som må være ferdig de nærmeste ukene. Gleder meg til å hente frem igjen julemønsterarkene. Og kanskje jeg må kjøpe noen nye? ;)

Sender du hjemmelagde julekort til venner og familie?

Vigdis ♥

.

2 kommentarer:

  1. Nei, jeg lager ikke sånne fancy kort. Men setter evldig pris på å få;) Sender julekort, da, men tar den (litt) enkle varianten at jeg bestiller på nettet. Må bare få tatt et passende bilde først...

    SvarSlett
  2. Så fint! Og vældig likt tapeten i bakgrunnen :) Æ har fått laga ett par julekort di siste dagan, bilde kommer på bloggen min etter kvært..

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)