19. februar 2012

Venninnebesøk

Fra å ha sett hverandre bortimot daglig i barnehagen i over to år, kan det nå gå mange dager mellom hver gang prinsessa og venninna hennes møtes. Prinsessa stortrives i nybarnehagen, men det er nok uvant med bare nye venner rundt seg. Derfor var det stor stas å få venninnebesøk i dag. Helt uten at det var planlagt. Planlagt var heller ikke antrekk og sveis, men se så artig!

Det er pappan og den gule snøfreseren som fascinerer utenfor vinduet, innimellom kokkelering på lekekjøkkenet og perling. Perling har det vært mye av her i det siste, og i dag fant jeg ut hva vi skal gjøre med noe av det som produseres. Selv synes vi det var veldig smart. Bilder får komme plutselig.
Helga har iallefall vært veldig bra, og jeg har fått gjort masse hjemme. Godt med alt som bare har vært planlagt eller påbegynt som nå er fiks ferdig.

Har du husket å bli med på min giveaway?
Vær med i trekningen av gavekort på 300 kr på navnelapper og annet artig her.


Vigdis ♥

.

6 kommentarer:

  1. Ja det va ei fornøyd pia æ fikk hjem, etter over to tima på aleina-besøk hos "min bæstevænninne-vænn" som ho selv si :) Så det va ikke nå tvil,ho storkosa sæ!

    SvarSlett
  2. Så koselig=) Har man først fått en god venninne så vil man gjerne ha dem=)

    SvarSlett
  3. så koselig :) Bestevenninna mi fra barnehagen er fremdeles en av mine nærmeste!

    SvarSlett
  4. Du var en av tre heldige vinnere i min giveaway! En pakke med Tatt av Vinden kort sendes til deg i neste uke. Kan du maile meg postadressen din?

    Send meg det på mail:
    maria.vinden(krøllalfa)gmail.com

    Gratulerer, og fin dag til deg! :)

    Mvh
    Maria Vinden / Tatt av Vinden Design
    http://epla.no/shops/tattavvinden/

    SvarSlett
  5. så gøy at du vil følge meg. Da fant jeg deg ofgså. Kreativ du er. Gøy med nye blogger, nye tips og ideer!! :o)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)