26. februar 2012

Traktor i stua

I et svakt øyeblikk takket jeg ja til å prøvesmake Kims nye traktorchips. Ingen Kims ingen kos? var det ikke så? Egentlig var jeg mest spent på hvordan de skulle sende en potetgullpose i posten uten at lufta gikk ut og alt ble knust.
Men det gikk helt fint. Så fredags kveld prøvesmakte vi. "Ganske godt" sa mannen min (jeg sa at han også fikk smake om han kom med en vurdering). Og jeg er enig. Jeg liker i utgangspunktet salt potetgull best, så jeg tok dette for å være en vinn-vinn-situasjon.
Det var ganske godt, men jeg synes det var litt mye olje. Pluss til Kims for at de bruker solsikkeolje og ikke palmeolje iallefall!

Vil du også prøvesmake dette, sjekk www.facebook.com/KiMsFredagskos


Har du husket giveawayen min? Trekning 1. mars.


Vigdis

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)