10. januar 2011

Lys i vinduet

Da julegardinene ble tatt ned, kom de lilla (lavendel? lyng?) gardinene fra i høst opp igjen. Og jeg synes de er like fine. Sinkhusene som har stått i samme hylle siden jeg fikk dem for et år siden, har jeg flyttet på. Merkelig så mørkt det blir i vinduene når adventsstaker og julestjerne pakkes ned.
Derfor prøver jeg noe nytt, og lar dem henge i vinduet heller. Sinkhjertene kjøpte jeg på opphørssalg på en blomsterbutikk for et par år siden. Planen var å bruke dem til julepynt, men jeg fant ikke noe sted å ha dem. Så da får de bli vinterpynt heller. I vinduskarmen står også bøtta med kongler og stjerner som jeg viste dere i går. Etter at bildet ble tatt, har jeg lagt noen kongler ved siden av bøtta, og det ble egentlig prikken over i-en. Jeg orker bare ikke ta nye bilder av vinduet når det er helt mørkt ute.

Min gode venninne og nabo Anne feirer forresten sine første 1000 besøkende på bloggen. Ta en tur innom du også ;)
Ha en fin uke!

Vigdis ♥

.

3 kommentarer:

  1. jammen fint med de husene hengende i vinduet. jeg har noen stjerner med telys i - de skal få henge en mnd til iallefal

    SvarSlett
  2. Så fint det ble. De husene egnet seg godt til å henge i vinduet! :)
    Jeg synes alltid det blir så mørkt, så selvom jula er ryddet vekk får stjernen henge en liten stund til! :)
    Takk for koselig kommentar hos meg! :)

    SvarSlett
  3. Hær ble det åsså vældig mørkt når jula bei jaga ut, men du har jo funne ei fin løsning på det problemet. Æ må finne på nå lurt æ åsså :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)