9. januar 2011

Gjenbruk pynten

Jeg har ikke tall på hvor mange " ut med jula, inn med hva"-innlegg jeg har lest den siste uka. Her har det tatt noen dager å rydde bort jula, men nå er det bare å få kassene opp stigen til loftet som gjenstår. Eller oppi taket, som prinsessa kaller det.

Tidligere har jeg vist dere adventsstaken og pynt fra bordet på julaften. konglene og stjernene fra adventsstaken brukte jeg om igjen på julaften. I tillegg tredde jeg perler på en streng og pyntet blomstene med. Da jeg ryddet av bordet, måtte jeg ha et sted å gjøre av disse, og la det i en sinkbøtte. Perlestrengen surret jeg rundt. I ettertid ser jeg at jeg burde fylle på med noen kongler ekstra. Men det får bli en annen dag.
Resultatet ble enkel og dekorativ vinterpynt. Som fint kan brukes sammen med noen lys. Nå var ikke dette noen løsning på ut med julepynten, inn med hva, men kanskje ikke alt må ut likevel?

Vigdis ♥

.

4 kommentarer:

  1. en flott dekorasjon - og smart gjenbruk av julepynten

    SvarSlett
  2. Hmm, nå ga du meg en idè til blogginnlegg..For jeg har faktisk ikke skrevet noe om ut med jula...Men jeg har vel knapt noen jul å kaste ut...
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så fin dekorasjon, å så lurt å fortsette å bruke noe av julepynten da. Jeg skulle også hatt noe vinter pynt...nå ser det vi som det er vår i stuen hos oss, men lyserosa blomster... kan bli en lang vår dette...hihi...

    Ha en finfin dag:)

    SvarSlett
  4. Lurt!! Ikke alt som bare er julepynt!!
    Selv så har jeg fremdeles noen søvkuler og hjerter hengende på vrihasselgreiner - det er litt sånn vinterlig i fargene, så det får henge en stund enda.Litt kongler står det også her og der. Resten av julen er rensket bort.
    Klem!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)