25. januar 2011

Epla ♥ Karneval =sant?

Jeg låner denne eplejakken for å illustrere hvor kreativ det er mulig å være. Jeg oppdaget selgeren Ingrid Cilinska på Epla her om dagen, og nå har hennes lekre kreasjoner gitt meg inspirasjon til kstymet jeg skal prøve å sy til prinsessa. Lue er bestilt fra Ingrid, resten håper jeg på å klare selv...

I fjor sydde jeg disse kjolene da prinsessa og venninna skulle på karneval i barnehagen.

Har du barn som skal på karneval? Har, kjøper, låner eller lager du kostyme?
Kanskje du har andre karnevalserfaringer å dele?

Vigdis ♥

.

3 kommentarer:

  1. Jeg "oppdaget" også Ingrid Cilinska på Epla nylig, elsker luene hennes og kommer garantert til å bestille noe fra henne snart.
    Hva skal dine to små kle seg ut som på årets karneval? Jeg har ikke tenkt på kostyme enda, men brude vel begynne å gjøre det snart?

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hvilket kostyme du skal lage.
    Guttene mine er Kaptein Sabeltann i tur og orden. Deretter blir det Spiderman og Batman. Han eldste ble Michael Jackson i fjor. Det ble knallflott. Kjøpte hatt på ebay til 100kr. Hadde pilotbriller og en bluse fra svigermor. Sort parykk og sminke. Den hvite hansken limte jeg paljetter på:-)

    SvarSlett
  3. Det fins så mykje fint på Epla! Denne eple-greia var jo kjempesøt :)
    Ungane mine har vore på karneval både i barnehage, på leikaring og på skulen. Ofte har vi brukt kjøpte ting, men innimellom har vi også laga sjølv.
    Når eg ser nærmare i bloggen min ser eg at eg har skreve fleire innlegg som har med karneval å gjere, så kanskje eg lager eit eige innlegg med link til desse innlegga :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)