7. desember 2010

Kalenderstas

Her har jeg foreviget øyeblikket. Prinsessa finner sin første kalenderpakke. Så langt har Hello Kitty-klossene fått en veldig varm mottakelse, og jeg gleder meg like mye som henne til dagens pakke skal åpnes.
Her er den nydelige kalenderen mamman min har sydd til prinsessa. Bildet ble dessverre uskarpt.

De siste ukene er det mange trekninger i blogglandia som har gått meg hus forbi. En som ikke gjorde det var Mammadamens trekning av Ingelin Røsslands fine romantriologi om Engel Winge. Jeg hadde ikke hørt om bøkene før, men fikk veldig lyst til å lese dem. Og i dag fikke jeg beskjed om at jeg har vunnet! Hurraaa!

Les mer om bøkene hos Mammadamen.

Vigdis ♥

.

8 kommentarer:

  1. Nydelig kalender! Skjønner godt du er like spent som henne!
    Grattis også med give-awayen du har vunnet!
    Klem!

    SvarSlett
  2. For en nydelig kalender! Pakkekalender er spennende for småttisene, og lego er jo helt supert å få hver dag.
    Gratulerer som vinner av give away, er så koselig å få pakker i posten.
    Ønsker deg en fortsatt flott adventsuke! :o)
    -Cathrin-

    SvarSlett
  3. ÅÅå... den va knallfin!
    Flink bestemor det! ;)

    Grattis med gevinst!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Hærlig å ha foreviget øyeblikket. Flott kalender.
    Ha en fin dag :-D

    SvarSlett
  5. Knallfin julekalender ho har :) Tante e altså ekspert på området :)

    SvarSlett
  6. veldig fin kalender. Koselig med hjemmelaget kalender, det har datteren min også. Som min mor har sydd. Gratulerer med gevinsten:-)

    SvarSlett
  7. For en nydelig kalender :) Og søte små barnehender som ivrig rekker seg etter dagens pakke. Herlig :)

    Nei jeg vet fortsatt ikke hvem som har laget kalender til meg. Men morsomt er det uten tvil! :) hehe!

    Ha en herlig kveld!
    Klem Karina

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kalender, så mye arbeid! Godt at kalendergavene faller i smak også, det er ikke en selvfølge har vi fått erfare....Velkommen som følger hos meg, koselig!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)