11. desember 2010

Julevindu

 I spisestua har jeg hengt opp julegardiner, og pyntet til jul. De røde hjertene er fra Sia, og resten av glassfigurene er fra Steninge Slott Christmas collection. Deler til denne serien har jeg fått i gave fra gudmor i mange år. Koselig!
 Lysestakene i vinduskarmen har blitt stående, men har fått røde sløyfer på.
Julegardinene til resten av stua er ensfarget røde. De tenker jeg å henge opp neste uke. Ettersom det er advent og jeg allerede har lilla gardiner, lot jeg dem henge litt ekstra.

Spisebordet har fått voksduk på, for her nisses det hele dagen...
Håper du er godt i gang med helga, og nyter den. Tenk, søndag er det allerede tredje søndag i advent... Kanskje jeg må bake litt til jul snart?

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Nydelig julevindu! De hjertene var veldig fine. Og sløyfene skulle jeg gjerne hatt selv;-)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)