26. august 2010

Ut på tur - aldri sur

Under ser du Widerøes nye reklamefilm. Den har et godt poeng, synes jeg. Men det er ikke alltid det stemmer med virkeligheten. I sommer tok det like lang tid å reise med fly til Vadsø som det ville gjort å kjøre dit. Det var ikke Widerøe sin feil at Øst-Finnmark var tåkelagt, så vi fikk en tre timers busstur og kom frem kl 23 i stedet for kl 18:30. Det ble en lang reise, men prinsessa klarte seg fint. Heldigvis hadde jeg dvd-spilleren fra bilen med i håndbagasjen. Juhu!

Men når været tillater det (og det gjør det som regel), er jeg veldig glad for at det går fly også i kortbanenettet. Flyene til Widerøe har en egen sjarm.

Bildene er fra da jeg satt værfast på flyplassen i Tromsø med mindre enn en måned igjen til termin.



Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Jeg flyr Viderøe når jeg skal til søsters i Sogn og fjordane og syns det er mye hyggeligere med de små flyene der, enn de store til SAS og Norwegian, som vi flyr til Bergen. Men problemet er at dersom flyplassen er tåkelagt, så blir det buss i 7 timer i stedet til søsters...Ikke såååå kjekt det!

    Ha en fin dag! Klem!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)