11. august 2010

Little girl

Jeg fikk laget noen kort før vi dro på ferie. Spisebordet i stua var overfylt av papir og annet dill i noen uker, for jeg måtte bare lage kort til den ene babyen og den andre babyen. Og hun som hadde bursdag. Og hun som hadde hatt bursdag. Sånn kan det balle på seg. Men det er artig å sitte og planlegge, klippe og lime. Og det er artig å gi bort hjemmelagede kort.
Dette "Velkommen til verden"-kortet har jeg laget til tantebabyen. Figuren med barnevogn er fra diecuts-pakken jeg fikk fra Linda S.


Vil samtidig tipse om Give Away hos Nicolines verden. Trekning av mange fine gaver er i morgen!


Vigdis ♥

.

2 kommentarer:

  1. Flott kort! Likte diecuten.
    Ja, det er moro å ha spisebordet fullt innimellom og bare lage. Har også fått laget noen kort i det siste. Så har jeg sortert alt utstyret mitt i en kommode på hjul og alt papiret i kasetter. Mye lettere å ta frem og lage litt innimellom.
    Klem!

    SvarSlett
  2. Du e bare knallflinke på dette med kort altså.. kjempefint, og nydelig dikt!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)