26. oktober 2009

Babykort og utfordring


Dette kortet lagde jeg her om dagen. Angrer litt på at jeg tok glitter på, men gjort er gjort. Linda med bloggen Mitt lykkelige hjem har sendt meg en utfordring, og her er svarene mine:

Tre ting jeg husker som igår
- Bryllupet vårt og alt som hører til
- Da vi fikk se prinsessa første gang
- Ferien på Kapp Verde

Tre ting jeg misliker
- Glatt is på veien
- Sommer uten sol
- Ting som tar alt for lang tid

Tre ting jeg liker godt
- Å være sammen med familien min
- Være kreativ
- Tanken på at vi skal feire jul i eget hus. I år!

Tre blogger jeg besøker daglig
- Mammababbel (spennende liv i Spania)
- Fru Fly (nydelige bilder)
- Mammadamen (interessante tekster)

Tre sanger jeg hører på for tiden
Radio. Så det varierer.

Tre tv-programmer jeg ser nå fortiden
- Grey's anatomy
- Koneklubben
- Nytt på nytt

Tre blogger jeg sender utfordringen videre til
- Min Vri
- Vingesus og julebrus
- Min stil

post signature

3 kommentarer:

  1. Takker for utfordingen - og skal ta den! Må bare bli litt klarere i hodet - er forkjølt så det holdet og hoster så hjernen får kjørt seg!! Men kommer tilbake og henter utfordringen inn til bloggen min snart.

    Flott kort forresten!!

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort! Og kjekt å høre litt mer om deg!:) Og selvfølgelig veldig koselig at du nevner meg da:) Er du ferdig på fotokurset nå, og fornøyd med utbyttet? Hva ble "stjerne"bildet hetende til slutt? :) Ha en fin kveld! Klem H

    SvarSlett
  3. Ville bare si at det kortet er skikkelig fint. Skulle tatt meg et kortkurs. Hm
    God kveld til deg

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)