15. januar 2012

2011 med symaskinen


Da jeg skulle lage denne oppsummeringen, manglet jeg en ting. Bilder. Det er enda julegaver jeg sydde i fjor som ikke har vært vist på bloggen. Noe av det vet jeg at jeg har tatt bilder av, men de er midlertidig forsvunnet. Får komme tilbake til dem plutselig. Ellers har jeg sydd en del puter med bilder på, men ettersom jeg ikke kan vise de bildene her, har det heller ingen hensikt å vise putene.
Det største syprosjektet i 2011 var uten tvil kanin/harepusdrakten til prinsessa. Den ble brukt på karneval både i Vinterfestuka og i barnehagen. Jeg satser på at den er passelig i år også. Det tror jeg at den er.

I år starter jeg friskt, med planer om å sy klær til både meg og prinsessa. Så får vi se hva syåret 2012 bringer...

Se mer om de på bildene og andre syprosjekter her.

Dette var det fjerde av fem oppsummeringsinnlegg. Se resten: 
2011 i utebilder
2011-interiør: kongler og cupcakes
Klippet og limt i 2011

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Uff,kjedelig med bilder som forsvinner... Håper de dukker opp igjen! Har du oppskrift/mønster til den fine mappa du sydde, den med knapper og babybilde som pynt?

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)