26. november 2010

Fredagskos

Her er det fyr i peisen, og adventsforberedelsene er sånn smått i gang. Nå skal jeg henge opp julegardiner på kjøkkenet og i spisestua, og den svarte adventsstaken skal få seg et strøk maling.

Visste du at barndomsheltinnen min har 65-årsdag i dag? Det visste ikke jeg heller, før jeg gikk inn på google...


I morgen skal vi på julemarked i Narvik, og resten av helga skal gå til å lage julekort og annen adventskos. Det er mye stress på jobb for tiden, og da er det ekstra godt med helg!

Takk for mange tips ang månefotografering. Det skal testes ut. Men akkurat nå frister ikke 13 minusgrader...

Håper du får en koselig helg. Hva er planene?

Vigdis ♥

.

2 kommentarer:

  1. Hurra for Pippi! :) Vi har vært på Junibacken i Stockholm i helgen og besøkt huset hennes, gøy for små og store!! :)
    Håper første helgen i advent har vært koselig!
    *klem*

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som ei fin helg! :)

    Det va helt fantastisk koselig å se Leilas jul! Skal se den på nytt snart. Gløggen blei inntatt kald, da æ hadde ei lita ilagme mæ som ikke fikk sove i senga si - kun oppå mamman.. og det e en dårlig kombinasjon me baby på fanget og varm drikke.
    Men med gløgg i den nye mørk lilla emaljekoppen gjorde det ingenting at den ble lunken og etterhvert isgløgg ;)

    Sjekk bloggen min nu, nok et Leila-innlegg! Ska ta med filmen hjem når vi kommer - så får du også se den! :) Billettan e forresten bestilt! Hurra!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)