12. november 2009

Varm lue og fremskritt i huset


Se så fin lue mamma har strikket til prinsessa! Tipper den blir god å ha på når vi er i Tallinn om en uke...


I går ringte noen fra IKEA og fortalte at kjøkkenet vårt leveres onsdag. Hurraaaa!!! Med andre ord haster det å få revet ut gammel innredning og å gjøre kjøkkenet klart til å sette inn den nye. Det blir nok en god del jobb, men nå begynner jeg å se en ende på all malingen. Har også innsett at vi ikke rekker å male alt vi vil male, ettersom tida ikke strekker til. Vi skal jo være ferdig inn- og utflyttet til første desember. Og det er ikke lenge til!

Så gangen oppe får vente til senere. Lekerommet og to av gangene nede er ferdigmalt, og i morgen er yttergangen også ferdig. I stua gjenstår sannsynligvis bare et strøk i taket og to på vinduskarmene. Pluss tapeten, men den får vi forhåpentligvis på plass om to uker. Kjøkkeninnredninga som vi bare skulle hive ut, har noen andre sett nytten i, og det er kjempebra!

post signature

4 kommentarer:

  1. Den luen var helt utrolig nydelig!!!♥ Så flott at kjøkkenet kommer snart - det ordner seg litt og litt:) Klem H

    SvarSlett
  2. ååå så fin lue. mulig jeg prøver meg på noe lignende.
    Skal dere montere kjøkken selv? Vi monterte ikea kjøkken for to år siden. Tips: fest en planke på veggen som du setter overskapene på når du skal henge dem opp. Det letter jobben veldig. Og heng opp over skapene før underskapene, da er det lettere å komme til ....
    Ha en fin helg...

    SvarSlett
  3. Hei. Lua du hadde laget var kjempefin. Har laget samme til Amalie, bare i turkis :)
    Ang de julevimplene, så vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha de, men jeg finner noken plass ;)
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  4. Det blir deilig med nytt kjøkken tenker jeg ;)

    Premie til deg hos meg.
    Send meg fargeønske (evt. stilønske) og adresse på vibekeor@gmail.com :)

    God helg!!


    Vibeke :)


    PS: Lekker lue!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)