Med dette skal ikke prinsessa fryse på ører og føtter i vinter. Lua og skoene er kjøpt i Finland, og var feriegave fra bestemor og bestefar.

I albumet mitt finner du litt av hvert, men mest minner og kreative påfunn. Bildene har jeg tatt selv, om ikke annet er oppgitt. Ønsker du å låne bilder, er det som regel greit. Men spør først: vigdisalbum@gmail.com
Så herlig ut! Sikker på at både store og små prinsesseføtter hadde kost seg i sånne sko! :D
SvarSlett