24. april 2009

The rain in Spain...



...stays mainly in the plain, måtte Eliza Doolittle synge. Her regner det over alt, og hele tiden føles det som. Men så lenge det gjør at snøen forsvinner og at våren kommer skikkelig, kan jeg leve med det i noen dager. Kanskje husarbeid får være husarbeid i helga? Jeg har iallefall nok av lesestoff og en god sofa. Det er en annen fin ting med regnvær, man kan som regel med god samvittighet kose seg inne :)

Hva mer er bra med regn? Og hva gjør du når det regner ute?

2 kommentarer:

  1. Jeg liker å lese og kose meg under et pledd på sofaen:)

    Før jeg ble sammen med mannen min pleide jeg sette på sangen On my own fra Les Miserables og drømme om mannen. " In the rain, the pavement shines like silver..."

    Ellers er jeg veldig glad i gå kle på meg regntøy og ut å gå tur i regnet. Men det er lenge siden jeg har gjort det nå... Var aller mest i den tida da jeg drømte om mannen mens jeg hørte på on my own...

    SvarSlett
  2. Æ e kjempefornøyd me at det regne nu ~ det betyr at snøen snart e borte vekk, og vi kan ønske våren velkommen! :)
    Det e godt å sitte inne i sofaen me en kopp te og lese litt eller titte på tv når det regne ute.
    Ønske dåkker god helg, og så må du ta en titt på bloggen min for der ligg det en liten award til dæ :)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)