25. mars 2009

Dåpskake


Dette bildet er bare for å illustrere, fant det på festkaker.no. Kjempefin kake!

Prinsessa vår skal døpes neste søndag, og i den forbindelse vurderer jeg å prøve å lage en bamsesjokoladekake. Har form fra før, men aner ikke hvor mye røre som skal brukes. Får prøve meg frem. Ser etter inspirasjon på nett, men blir vel mest til at jeg skjønner at det ikke er så enkelt som jeg innerst inne håper på.
  • Din hobby fant jeg oppskrift på smørkrem til å pynte kaka med
  • Connie.no har bilder av mange kaker, blant annet bamsekaker..
Ser ut til at det krever mye tid og tålmodighet å pynte en bamsekake. Får se hva det blir til. Lista skal iallefall legges lavt! Det som er sikkert er at det blir mer enn nok kaker. I dag snakket jeg med hun som skal lage "selve" dåpskaka, og jeg tror den kommer til å bli helt fantastisk, både å se på og smake på. Bilder kommer etter dåpen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)