18. august 2012

Polarn O Pyret sin nettbutikk

Polarn O Pyret-klær er ikke det vi har hatt mest av. Rett og slett fordi nærmeste butikk er mange timer unna. De gangene jeg har kjøpt noe derfra har jeg vært veldig fornøyd, og har også hørt andre skryte, både av kvaliteten og designet.

Derfor var det godt å se at de endelig lanserte norsk nettbutikk i sommer. Jeg har vært heldig og fått et gavekort for å teste butikken. Tungbedt er jeg jo ikke, og når det attpåtil er fri frakt denne uka, sendte jeg inn en bestilling mandag.

Fort gjort
Det var ikke vanskelig å finne frem i butikken, både på fullprisvarene og salgsvarene kunne jeg velge å få opp bare det de hadde i treåringens størrelse. Gavekortet ble fort oppbrukt, og med hjelp fra egen lomme havnet fire varer i handlekurven. Tunikaen med stjernene og toppen med elgen var på fullpris, og på salg fant jeg den blå toppen og to par sokker.
Pakken kom allerede torsdag, og treåringen var veldig fornøyd. Helst skulle hun hatt mulighet til å bruke alt samtidig, men heldigvis har barnehageuka flere dager. For de av dere som har større barn, lanserer Polarn O. Pyret i disse dager en egen kolleksjon for skolebarn mellom 6-12 år. Dette er stilige og komfortable klær som lar barn være barn. For å få innsikt i hva barna virkelig ønsker seg, ble et utvalg barn i alderen 9-11 år intervjuet før arbeidet med kolleksjonen startet.


Og som om ikke det er nok, lanserer de i løpet av august tjenesten Brukte klær, der du gratis kan kjøpe og selge brukte Polan O. Pyret-klær. Smart, med tanke på både kvalitet, miljø og lommeboka.

Til slutt et lite tips til deg som sikkert er like glad i å ta frem strykebrett og strykejern for å merke klær til barnehagen/skolen som meg, denne gang skal jeg prøve å gjøre det med slettetang. Det blir jo mye mindre stress, og jeg har lest et sted at det funker fint. Kommer tilbake med nye erfaringer når det er prøvd ut ;)

Innlegget er laget i samarbeid med Polarn O. Pyret.

Vigdis

.

2 kommentarer:

  1. Oi..! Fine klærne da :)
    OG tipset med rettetanga var jo bare genialt..!
    Men vettu.. jeg leste her om dagen at det var kommet klistrelapper også... til klær altså.. DET er virkelig noe for meg...MYE enklere da gitt ;)

    Kos deg i kveld!

    Kjersti

    SvarSlett
  2. De har mye fint!
    Jeg fikk ogsaa tilbud om gratis gavekort. Men i flyttesjauen har jeg ikke faatt fingeren ut...
    Jeg trodde det var gratis frakt tom neste uke jeg... Jaja, faar lese gjennom mailen en gang til!
    Ha en herlig söndag!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)