18. desember 2011

En gledelig jul...

Bedre sent enn aldri. Denne uka fikk jeg endelig laget noen julekort. Også i år helt enkle, men sånn må det nesten bli når flere skal lages på kort tid. Det fine er at alle ble ulike.
Inni kortene har jeg limt bilder av prinsessa fra året som har gått.

Det har etter hvert blitt til at vi sender veldig mange julekort. Det er derfor ikke alle som får hjemmelaget. Men jeg tror folk setter pris på å få et kort med et bilde i likevel. For det er tanken som teller, er det ikke?
Dette siste valgte jeg å legge ut bilder av i bruntoner. Rett og slett fordi det som egentlig er beige ble knall gult på bildet. Og det var ikke mye fint.

Vigdis ♥

.

3 kommentarer:

  1. Det e så koselig med jule kort som man får i post kassa, greit nok med mail, men det e ikke detsamme, syns nu æ.
    Fine jule kort, ha en fin søndag, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Julekort i posten er koselig. Vi lager bildekort vil da, enkelt i forhold til dine ja.

    Lekre! ;)

    Håper dere får en flott jul!!

    SvarSlett
  3. Flotte kort du har laget. Jeg likte spesielt de med perla hjerter, og drg kan nok hende at hjerte blir kopiert :-)

    Takk for hyggelig kommentar og ha en fortsatt god jul :o)

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)