12. april 2011

Små syprosjekter

Solbrilleposer er enkle å sy, både til voksne og barn. De jeg sydde til prinsessa i fjor er for små(!), så med nye og større solbriller ble det nye poser også. I år har jeg avansert litt, med en liten navnelapp. Kjekt med tanke på at et av solbrilleparene skal få oppholdssted barnehagen. Den andre posen er i bilen allerede, så den har jeg ikke tatt bilde av.

Senere kommer det bilder av et annet lite, men mer avansert, prosjekt. Men det viser jeg ikke frem før mottakeren har fått det. Det blir lite blogging for tiden, men dagene strekker rett og slett ikke til...

Vigdis ♥

.

1 kommentar:

  1. Så smart og ikke minst søt. Den skal jeg huske på, kanskje jeg klarer å lage noe lignende! Har jo solbriller både her og der til guttene, så noe å ha de i hadde vært kjekt! :)
    Det så utrolig vakkert ut på hytta deres. :) Kos deg med deilige vårdager!
    KLEM

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)