13. mars 2011

Det nye gamle bordet er på plass

Her er hele bordet svigerfar fant og kjøpte for meg i Vadsø. Synes det passet godt der. Det er fint å ha en plass å parkere veska når jeg kommer hjem, og kaffen mens jeg kler på meg ytterklærne før jeg kjører til jobb. Og ellers alt annet som trenger en midlertidig plassering. Kan også tenke meg en kurv/skål til tøfler/lester på en av hyllene under.
Det har vært ei veldig bra helg. Jeg har snart fått ferdig kostymet til prinsessa som skal på karneval i barnehagen tirsdag. Bilder får komme når det er helt ferdig.

Og for de som måtte lure, og som synes det var et helt merkelig perspektiv på det øverste bildet: jeg har ikke klatret oppå noe skap for å ta det. Heller ikke balansert i en stige. Men stått stødig i trappa, og lurt kameraet mellom sprinklene... Alt for å få med lysekrona, som også er ganske så fersk i gangen vår. Ønsker deg en fin avslutning på helga.

Tusen takk for mange fine kommentarer på bestemorboka. Jeg registrerer også at det har kommet til noen nye følgere i det siste. Det er koselig, velkommen til dere!


Vigdis ♥

.

4 kommentarer:

  1. Kjempe flott!
    Likte lysekronen ;)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  2. Så fint bord. Ikke dårlig med den svigerfar som gjør sånne kupp! :)
    Sånn "lysekrone" har jeg kjøpt for en stund siden også, men finner liksom ikke noe sted å ha den.. :( Synes din hang veldig fint der, må se på nytt om jeg kan finne et sted til min. :)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Lysekrona ble jo skikkelig bra! Passet fint inn der ja :)

    SvarSlett
  4. Artig vinkling på bildet tatt i trappa :) Gleder meg til å se kostymet når det er ferdig! Forresten, karnevalet er utsatt til 1.april.. Ha en fin dag og uke! Klem

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)