13. juni 2010

Drypp, drypp...


Trøstespisingen hjalp litt. Men sannsynligvis spiste jeg for lite jordbær. Eller for mye.
 Været var ganske bra fredag og lørdag, men i dag har det regnet hele dagen. Det gjør forsåvidt ikke noe, for prinsessa har ikke vært frisk i dag. Men uka som kommer er det mange utedager på jobb, så da er det vel lov å håpe på sol og pent vær? Om ikke annet, så for elevene sin skyld?
 Jeg synes det er så fint med syriner, og nå er hagen full av syrinknopper. Gleder meg til de blomstrer!
Og tror du ikke det ser ut til at vi får rips også?

Håper du har hatt en fin helg, og at været har vært alt annet enn vått.
post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til syrinene står i full blomst,det er så nydelig duft av dem. Men siden jeg ikke har egne,så får jeg nyte duften fra dine ;) Ang. kaken: Ja,den ble godkjent :)Den ble fort borte.. :)

    SvarSlett
  2. Så fantastiske fine bilder du har tatt, flinka :)
    Skulle hatt litt av den kunsten (og et ordentlig kamera).

    HA en fin uke du også, håper du slipper regnet:)
    Klem Maria!

    SvarSlett

Bloggingen hadde ikke vært det samme uten kommentarene fra dere. Tusen takk for at du legger igjen noen ord :)